Paātrinājuma ģeometrija
Skulptūrveida dizains apvieno Gran Turismo dinamiskas proporcijas ar nekļūdīgām Audi RS modeļa īpašībām.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Sportiskuma un ekskluzivitātes apvienojums
Papildu aprīkojumā pieejamais oglekļa jumts ir izgatavots no oglekļa šķiedru pastiprināta polimēra. Augsto tehnoloģiju materiāls ir ļoti noturīgs un vienlaikus ārkārtīgi viegls.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Vērsts uz estētisku braukšanas dinamiku
Audi RS e-tron GT² viss ir vērsts uz salona funkcionālo centru: vadītāja pozīciju.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Elektrificējošs sākums
Automobilis ar valdzinošu potenciālu pieejams edition one ierobežota aprīkojuma komplektācijā, ko varēs iegūt pirmie Audi RS e-tron GT² pircēji.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Sajūtu dinamika
Elektriska braukšana, nepārspējams prieks: modernā balstiekārta piedāvā komfortu, sportiskumu un lietojamību ikdienā, kā īstam Gran Turismo automobilim pienākas.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Jauda
kW
Paātrinājums (0–100 km/h)
s
Uzlādes sistēma
volti
Universāla klātbūtne
Šo ambīciju – veidot jaunu automobiļa interpretāciju – atspoguļo arī tradicionāls dizains, ko iedvesmojusi aerodinamiska veiktspēja. Progresīva greznība nodrošina ātrumu, lai vēl vairāk pastiprinātu ar emocijām piesātinātu braukšanas pieredzi. Īpašības: RS emblēmas ar sarkanu rombu.
Precīza apdare
Drosmīgi veidotā sānu līnija un atšķirīgais aizmugurējais difuzors rada iespaidu, ka automobilī slēpjas pamatīgs spēks. Viegli ieslīpā jumta līnija, kas iesniedzas Audi RS e-tron GT² aizmugurējā daļā, pauž automobiļa vēlmi traukties uz priekšu pat brīžos, kad tas stāv uz vietas.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
RS dizaina paka, sarkanie elementi piešķir automobiļa salonam satriecošus akcentus, pateicoties spilgti sarkanam diegu šuvumam. RS dizaina paka, pelēkā krāsa izceļ automobiļa salonu, ko nodrošina augstas kvalitātes salona apdares materiāli un izsmalcināti kontrastējošs diegu šuvums tērauda pelēkā krāsā.
Viss labi pārskatāms
Izvērstais vadības panelis ar pilnībā digitālu 12,3 collu krāsu displeju un viduskonsoli ir ergonomiski vērsti pret vadītāju.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Aizmugurējā sēdekļu rinda
Atšķirīgie ārējie aizmugurējie sēdekļi ar papildu centrālā sēdekļa iespēju uzsver sportisko raksturu.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Šasijā integrētais 800 voltu litija jonu akumulators nodrošina īpaši augstu veiktspēju gan uzlādes, gan braukšanas laikā. Apvienojumā ar rekuperācijas sistēmu tas nodrošina nobraukuma rezervi līdz 472–433 km atbilstoši WLTP mērījumu procedūrai.
Ātrā uzlāde³
Audi RS e-tron GT² veiktspēja ir acīmredzama arī uzlādes laikā: līdz 270 kW standarta 800 voltu uzlādes stacijās. Aptuveni 5 minūšu laikā tiek uzlādēta enerģija nākamajiem 100 km. Akumulators no 5% līdz 80% tiks uzlādēts aptuveni 22,5 minūtēs.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Jauda, ko sniedz Audi RS e-tron GT² ar pilnībā elektrisko quattro četru riteņu piedziņu, ir iespaidīga. Izmantojot priekšējā un aizmugurējā tilta elektrisko piedziņu, tā jauda var sasniegt pat 440 kW (kombinētais elektrības patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0).
Enerģija 100km nobraukumam tiek uzlādēta
minūtēs
Akumulators no 5% līdz 80% tiek uzlādēts
minūtēs
Nobraukuma rezerve (WLTP)
km
RS e-tron GT² skaņa
Kaislība rada progresu
Elektrisko Gran Turismo ražotne Bēlingerhēfā netālu no Nekarsulmas ir vieta, kur uzmanības pievēršana vissmalkākajai detaļai sastopas ar precizitāti un kvalitāti.